.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محصولی: مبل های خانه ام را گداهم نمی برد!

یكی از نمایندگان معترض به ثروت كلان محصولی از استنادات وزیر رفاه در تشریح ساده زیستی اش در كمیسیون‌های مجلس سخن گفت.
به گزارش خبرآنلاین، مهدی سنایی كه درمخالفت با وزارت رفاه صادق محصولی در جلسه روز یكشنبه مجلس نطق كرده بود، امروز در راهروهای مجلس در جمع برخی خبرنگاران پارلمانی، میزان ثروت محصولی را 200 میلیارد تومان دانست و با بیان اینكه او هرگز ثروت كلان خود را تكذیب نكرده است، گفت: نكته جالب ماجرا اینجاست كه چهره‌هایی همچون زارعی و كوچك‌زاده مدافع تولید ثروت شده‌اند!
او كه درباره ساده زیستی محصولی در نطق خود مطالبی را عنوان كرده بود، به خبرنگاران گفت: دور قبل كه ایشان به عنوان وزیر كشور به مجلس معرفی شدند، در جلسات كمیسیون‌ها در مقابل سوالات نمایندگان از ساده زیستی‌شان گفتند. مثلا عنوان كردن كه اگر مبل های خانه شان را در خیابان بگذارند، هیچ كس حاضر نیست آنها را ببرد، چون بسیار مستعمل هستند.
به گفته وی یكی دیگر از مستندات محصولی برای اعلام ساده‌زیستی اش این بوده كه فرزندش در مدرسه از فرزند علی مطهری، 50 هزار تومان پول قرض كرده است و این نكته را مطهری به محصولی گفته و پرسیده است كه چرا پول كافی به فرزندانت نمی‌دهی؟ محصولی هم پاسخ داده كه به اندازه ضرورت پول در اختیار فرزندانش می‌گذاشته است.
سنایی در پاسخ به سوالات خبرنگاران كه می‌گفتند، كوچك زاده پس از اتهام زنی به ثروت او و مطهری چه اقدام عملی دیگری داشته است؟، گفت: همان روز ایشان نزد من آمدند و گفتند كه می‌خواهند درباره هزینه های تبلیغاتی من افشاگری كنند و طرح سوال كنند كه این پول را از كجا آورده‌ام؟ من هم به او گفتم كه لیست كامل هزینه‌هایم را دارم و حاضرم به او ارائه دهم كه خیلی به زحمت نیفتد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.272 seconds.